Kramp

Badge

Kramp Groep is Europa’s grootste specialist in onderdelen en accessoires voor de agrarische industrie. Met ruim 500.000 online beschikbare producten, 10 distributiecentra en 24 verkoopkantoren verspreid over Europa, is Kramp een essentiële partner voor klanten en leveranciers.

Uitdaging

Kramp’s ambitie gaat verder dan alleen commercieel succes. Bij de ontwikkeling van de strategie voor 2025 speelt betekenisgeving een centrale rol. Hoe geeft Kramp betekenis aan het dagelijkse werk van haar medewerkers en haar klanten? Hoe geven we hier lading aan binnen onze organisatie? Met deze vraag als uitgangspunt zijn we een traject gestart.

Werkwijze

Better brands is, in samenwerking met een werkgroep van Kramp, aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een purpose document. Een document waarin visie, missie, purpose statement en bijbehorende waarden omschreven staat. Aan de hand van interne documenten, tientallen interviews en meerdere brainstormsessies is een purpose document ontwikkeld.

Het resultaat: Empowering you to move forward!

“With better brands facilitating a clear process and bringing in experiences from other companies, we have managed to make our company’s purpose explicit and ensured full buy-in in a well managed way.”

Andrea Bodstein-Walenciak – Chief Human Resources Officer

Resultaat

‘Empowering you to move forward!’ is een statement waarmee Kramp zich profileert als organisatie waarin persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers, klanten en stakeholders een belangrijke rol krijgt bij strategische keuzes naar de toekomst.

Tools

Meer weten?

Neem contact op

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.