Kramp Groep is Europa’s grootste specialist in onderdelen en accessoires voor de agrarische industrie. Met ruim 500.000 online beschikbare producten, 10 distributiecentra en 24 verkoopkantoren verspreid over Europa, is Kramp een essentiële partner voor klanten en leveranciers.
Kramp’s ambitie gaat verder dan alleen commercieel succes. Bij de ontwikkeling van de strategie voor 2025 speelt betekenisgeving een centrale rol. Hoe geeft Kramp betekenis aan het dagelijkse werk van haar medewerkers en haar klanten? Hoe geven we hier lading aan binnen onze organisatie? Met deze vraag als uitgangspunt zijn we een traject gestart.
Better brands is, in samenwerking met een werkgroep van Kramp, aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een purpose document. Een document waarin visie, missie, purpose statement en bijbehorende waarden omschreven staat. Aan de hand van interne documenten, tientallen interviews en meerdere brainstormsessies is een purpose document ontwikkeld.
Het resultaat: Empowering you to move forward!
‘Empowering you to move forward!’ is een statement waarmee Kramp zich profileert als organisatie waarin persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers, klanten en stakeholders een belangrijke rol krijgt bij strategische keuzes naar de toekomst.
Brainstorming
Diepte-interviews
Copywriting